מסגרות יום שהות ארוך פועלות בהמשך ליום הלימודים בבתי הספר לחינוך מיוחד, באחריות האגף לטיפול באדם עם מש"ה, שירות קהילה.
דגש הפעילות בהן הוא על פעילויות העשרה ופנאי.
דגש הפעילות בהן הוא על פעילויות העשרה ופנאי.
הקרן שמחה לקחת חלק בתנופת העשייה והפיתוח של מסגרות אלה שמוביל השירות בקהילה. בימים אלה נכתב אוגדן להפעלת המסגרות, ת"ס חדש ועכשיו גם מפגשים מקצועיים לרכזי יום שהות ארוך.
חמישה מפגשים מקצועיים אלו החלו בחודש פברואר, וייתקימו במיד"א, ר"ג.
לוקחים בהם חלק למעלה מ- 30 משתתפים מכל המגזרים, ומכל רחבי הארץ.
המפגש הראשון בהנחייתה הצבעונית של גב’ רונית סנפיר, עסק בבניית תוכנית פנאי מותאמת תוך איגום וניצול משאבים העומדים לרשות המפעילים.
המפגש היה חוויתי ביותר, והתרגיל הראשון בו קרב לבבות תרתי משמע- לבבות מבד, עץ, נייר, ברזל וחומרים נוספים, סייעו למשתתפים לפתוח את ליבם ולשתף בחוויותיהם האישיות.
את המפגש פתחה גב’ הילה רכס מליק, מפקחת ארצית על מסגרות יום שהות ארוך, ולקחו בו חלק גם גב’ אורה שיטרית, רכזת אקדמית מטעם מכון מגיד המוסד המכשיר, וגב’ הילית וולפזון שוויקי, מהמחלקה המקצועית של המכון.
המפגש היה חוויתי ביותר, והתרגיל הראשון בו קרב לבבות תרתי משמע- לבבות מבד, עץ, נייר, ברזל וחומרים נוספים, סייעו למשתתפים לפתוח את ליבם ולשתף בחוויותיהם האישיות.
את המפגש פתחה גב’ הילה רכס מליק, מפקחת ארצית על מסגרות יום שהות ארוך, ולקחו בו חלק גם גב’ אורה שיטרית, רכזת אקדמית מטעם מכון מגיד המוסד המכשיר, וגב’ הילית וולפזון שוויקי, מהמחלקה המקצועית של המכון.
קרן שלם שותפה ביזום, הפקה ומימון ההשתלמות.