מגזין ההתמחות לתואר שני בהתמחות מוגבלות שכלית המגמה לחינוך מיוחד, ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר אילן – יצא לאור.
התמחות בתואר שני במוגבלות שכלית (להלן מ"ש) הוקמה לפני 4 שנים במסגרת המגמה לחינוך מיוחד בביה"ס לחינוך, ב"בר אילן". הפעילות האקדמית והמחקרית של ההתמחות פועלים גם בחסות הקתדרא לקידום וחקר כושר ההשתנות ע"ש מצ’אדו ומפברואר 2015 גם בחסות מרכז "בייקר" לחקר וקידום פעוטות וילדים בעלי קשיים קוגניטיביים.
המגזין משקף את העשייה האקדמית והמחקרית המתבצעת במסגרת ההתמחות לתואר שני במ"ש ובשני המרכזים.
מרכז בייקר מתמקד בקידום ובחקר כושר ההשתנות של פעוטות וילדים בעלי מוגבלות שכלית והקתדרא ע"ש מצ’אדו מתמקדת בחקר וקידום כושר ההשתנות של מבוגרים בעלי מ"ש.
הידעת שבוגרים בעלי מוגבלות שכלית יכולים ללמוד בקורסים רגילים כסטודנטים לכל דבר? קרא על פרויקט "עוצמות" – שילוב אקדמי בשלוש רמות לבוגרים בעלי מ"ש.
התמחות בתואר שני במוגבלות שכלית (להלן מ"ש) הוקמה לפני 4 שנים במסגרת המגמה לחינוך מיוחד בביה"ס לחינוך, ב"בר אילן". הפעילות האקדמית והמחקרית של ההתמחות פועלים גם בחסות הקתדרא לקידום וחקר כושר ההשתנות ע"ש מצ’אדו ומפברואר 2015 גם בחסות מרכז "בייקר" לחקר וקידום פעוטות וילדים בעלי קשיים קוגניטיביים.
המגזין משקף את העשייה האקדמית והמחקרית המתבצעת במסגרת ההתמחות לתואר שני במ"ש ובשני המרכזים.
מרכז בייקר מתמקד בקידום ובחקר כושר ההשתנות של פעוטות וילדים בעלי מוגבלות שכלית והקתדרא ע"ש מצ’אדו מתמקדת בחקר וקידום כושר ההשתנות של מבוגרים בעלי מ"ש.
הידעת שבוגרים בעלי מוגבלות שכלית יכולים ללמוד בקורסים רגילים כסטודנטים לכל דבר? קרא על פרויקט "עוצמות" – שילוב אקדמי בשלוש רמות לבוגרים בעלי מ"ש.
לצפייה במגזין לחץ כאן