המאמר נכתב במסגרת התוכנית "חוכמת המעשה" מחזור י"ד 2009 , בבית הספר המרכזי להכשרת עובדים לשירותי הרווחה מנחה: גב’ ספי גולדברג מרכזת: גב’ ענת הראל.
במאמר זה מתארת אריאלה זיידל, מנהלת מע"ש לוד תהליך של החדרת שינוי במע"ש לוד באמצעות הסתכלות מקרוב על תהליך של העברת סקר שביעות רצון ללקוחות. היא בוחנת את הפעולות שכמנהלת נדרשה לקיים בקרב הצוות והמשפחות בכדי להוציא אל הפועל את ביצוע סקר שביעות הרצון. ומפרטת את התפוקות שהופקו בסופו של התהליך לארגון, לצוות , לה כמנהלת ולמשפחות של המשתקמים.
תהליך זה לווה על ידי המנחה ד"ר יצחק תמוז.
במאמר זה מתארת אריאלה זיידל, מנהלת מע"ש לוד תהליך של החדרת שינוי במע"ש לוד באמצעות הסתכלות מקרוב על תהליך של העברת סקר שביעות רצון ללקוחות. היא בוחנת את הפעולות שכמנהלת נדרשה לקיים בקרב הצוות והמשפחות בכדי להוציא אל הפועל את ביצוע סקר שביעות הרצון. ומפרטת את התפוקות שהופקו בסופו של התהליך לארגון, לצוות , לה כמנהלת ולמשפחות של המשתקמים.
תהליך זה לווה על ידי המנחה ד"ר יצחק תמוז.