העבודה נערכה במסגרת המחזור החמישי של קורס מנהלי מע"שים.
מדי יום ביומו, עומדים צוותי המע"ש מול אתגרים מורכבים. הדרך להתמודד עם אתגרים אלו, מצריכה מצוותים אלו, בראש ובראשונה יכולות רגשיות גבוהות לצד יכולות טכניות ויצירתיות אין קץ. ללא מתן כלים מתאימים, התמודדות אלו צפויות לשחוק את העובד עד אין קץ. ביטויי השחיקה, צפוים בתחילה להשפיע על האדם עצמו, ולאחר מכן, עם התגברות השחיקה, גם על עמיתיו לצוות ואף על מקבלי השירות עצמם.
יצירת מחוברות ומחויבות ( כלפי מקבל השירות, כלפי עצמם, כלפי הצוות והארגון ) אצל צוותי המע"ש, הינה שאיפה מתמדת של המנהל\ת. שכן, זו היא אחת הדרכים היעילות להתמודד עם אתגרי השגרה השוחקים.
בעבודה זו, ננסה למצוא את אותם כלים אשר יצטרפו לארגזו של המנהל, במטרה לחזק את תחושת המחוברות והמחויבות אצל צוותיו, ובכך לשפר את גאוות היחידה הציוותית, תחושת השייכות והמסוגלות ובכך למעשה, לאפשר סביב קרקע פורייה להצלחת מטרת העל והיא מתן מענה שיקומי, וקידומי למקבלי השירות במפעלים.
להורדת מצגת חזותית של העבודה לחץ כאן