ביולי 2018 אישרה הכנסת את תיקון מס’ 11 לחוק חינוך מיוחד, התשמ”ח– 1988 . תיקון זה הוא מרכיב מרכזי ברפורמה בחינוך המיוחד שהמשרד מקדם בשנים האחרונות, והוא מלווה בביקורת חריפה מטעם גורמים שונים. המסמך שלהלן נכתב לקראת דיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת בנושא “תיקון חוק החינוך המיוחד – מעקב ובדיקה אחר יישום הפיילוט”. יוצג בו התיקון לחוק ויובא מידע על יישומו הן במחוז הצפון . בשנת הלימודים הנוכחית, תש”ף ( 2019/20 ), והן לקראת החלתו המלאה של החוק בספטמבר 2020.
פריטים קשורים
“במאקרו הרעיון הוא מאוד נכון, אך המצב הנוכחי לא אידיאלי”: עמדותיהן של מנהלות בתי ספר כלפי המעבר למדיניות ההכלה וההשתלבות
العلاقة بين تدفقات الدم الشاذة في الشريان الدماغي الأوسط والشريان السري في نهاية الحمل والاضطراب العصبي التطوري المستقبلي
תאריך: 21/10/2024
|
מוסד: وحدة الموجات فوق الصوتية النسائية، مستشفى "ليس" للولادة، المركز الطبي تل أبيب على اسم سوراسكي، جامعة تل أبيب
|
המחבר: البروفيسور ياعل لايتنر
نتائج ردود الفعل لتقييم ورشات بموضوع التأهيل القانوني
תגיות לפריט זה: חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >