במפגש עסקנו באופן בו המרחב הבית ספרי מאפשר (או מעכב) לתלמידים עם מוגבלויות לפתח יחסים חברתיים משמעותיים עם תלמידים ללא מוגבלות כמו גם בינם לבין עצמם. במסגרת הדיון עסקנו בתפקיד של אנשי החינוך והמקצוע ביצירת מרחב מאפשר שכזה, ביחסים של מיעוט ורוב, וכן באופן בו הקהילה הרחבה צריכה ואמורה לקחת חלק בתהליך.
הפאנל הונחה על ידי ד”ר ענת גרינשטיין, המרכז ללימודי מוגבלות, והשתתפו בו: ולי קולס, מנהלת רשת וקהילה, מנחה מתכללת בשלושה בתי ספר מכלים, אינקלו – מיוחד לכולם טומי ברצ’נקו, פעיל חברתי לזכויות אדם של אנשים עם מוגבלות יואב קריים, מנהל שותף של האשכול לשינוי חברתי בבית איזי שפירא
לסרטונים נוספים בסדרה
לאתר המרכז ללימודי מוגבלות, ביה”ס לעבודה סוציאלית, האוניברסיטה העברית
מתמללת המפגשים: תמר שפנייר. בית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע”ש פאול ברוואלד, האוניברסיטה העברית. ג’וינט ישראל.
מילות מפתח : קהילה, קהילה משלבת, שילוב קהילתי, אנשים עם מוגבלות, קהילות מצטלבות, נגישות אורבנית, דיור קהילתי, בתים מאזנים, קהילה וירטואלית, תלמידים עם מוגבלות, עבודה סוציאלית קהילתית