×
מציג 10 תוצאות מתוך 231

“נדרש כפר שלם לגדל ילד” מיקוד בצוות: תפיסת צוות חינוך מיוחד את השותפות עם הורים

מק"ט 890-71-2018| בהנחיית : פרופ׳ אורי רסובסקי וד"ר תמר זילברג
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר הנוכחי בחן את נקודת המבט החסרה בספרות של צוות החינוך המיוחד בפרדיגמת השותפות עם הורים. במחקר לקחו חלק ...

“It Takes a Whole Village to Raise a Child” Focusing on The Staff: How Do Special Education Professional Caregivers Perceive the Partnership with the Parents?

Catalog # 890-71-2018| Supervised by: Dr. Tamar Silberg, Prof. Yuri Rassovsky
This work was supported by a grant from Shalem Fund The current study examined the missing perspective in the literature, of the special education team in the paradigm of partnership ...

“يتعين توفير قرية كاملة لتربية الطفل، تصور فريق التعليم الخاص للشراكة مع الأهل.

رقم النموذج: 2018-71-890 | بارشاد: بروفيسور اوري رسوبسكي ود.تمر زيلبرج .
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” الأدب يدعم أهمية التعاون بين المدرسة والأهل لرفاهية الطلاب، خاصة في نظام التعليم الخاص. ومع ذلك، هناك تحديات كثيرة في إقامة والحفاظ على ...


Older adults with an intellectual disability in supported accommodation: Understanding and describing the adoption process of digital communication technology to maintain contact with family members

Catalog # 890-168-2019 | Other Author: Michal Isaacson
This work was supported by a grant from Shalem Fund Research has indicated a significant association between using digital communication technologies and a reduced sense of loneliness among elders from ...

A New Functional Screening Tool for Adults with Intellectual Disabilities (FST-ID): Its Construction, Validation and Use

Catalog # 890-277-2020| Supervised by: Prof. Meir Lotan and Prof. Daniel Sender Moran
This work was supported by a grant from Shalem Fund Intellectual disability (ID) is a dynamic phenomenon that can change during an individual’s lifetime. Therefore, a constant monitoring of function ...

שימוש בהנחיות ווידאו לשיפור יכולות תעסוקה בקרב מבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמה בינונית ובינונית-נמוכה שגרים במעון פנימייה

מק"ט 890-626-2021| בהנחיית : ד"ר שרית שפירו
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר הנוכחי היה הראשון שבדק את השימוש האפקטיבי באסטרטגיית הנחיית וידאו באמצעות מכשיר אייפד בקרב שישה משתתפים מבוגרים (מעל ...

שימוש בטכנולוגיות מסייעות באבחון וטיפול בילדים עם מוגבלויות (מש”ה, אוטיזם, שיקום) במסגרת “יוזמת העתיד”

מק"ט 890-344-2021 | חוקרים נוספים : אריק רימרמן, מיטשל שערץ, שרון גנות, ריבה מוסקל
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. "יוזמת עתיד" וקרן חברו במטרה לבחון את אופן השימוש והצריכה של מקצוע באמצעים של טכנולוגיות של אנשי עזר, ...

אנשים מזדקנים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בדיור חוץ-ביתי: תיאור תהליך אימוץ של טכנולוגיית תקשורת דיגיטלית, כולל הבנת הצרכים והאתגרים, לשימור הקשר עם בני המשפחה

מק"ט 890-168-2019| מחברים נוספים : מיכל איזקסון
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מחקרים מצאו כי קיים קשר בין שימוש בטכנולוגיות של תקשורת דיגיטלית לבין תחושת בדידות מופחתת בקרב זקנים מהאוכלוסייה הכללית. יחד עם זאת, נושא זה ...

בנייה, תיקוף ושימוש בכלי סקר תפקודי חדש עבור בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש”ה)

מק"ט 890-277-2020| בהנחיית : פרופ' מאיר לוטן ופרופ' דניאל סנדר מורן
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה), הינה בעלת אופי דינאמי עם אפשרות לשינויים תפקודיים במהלך החיים. לכן, קיים צורך לעקוב באופן ...

מציג 10 תוצאות מתוך 231