×
מציג 10 תוצאות מתוך 217

שיעור מיוחד בשינויים: חוויות ההוראה מרחוק של אנשי חינוך, במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, בזמן מגפה עולמית מתמשכת של נגיף קורונה (COVID-19)

מחברים נוספים : אורלי עידו, נעמי אריאל, חני שמרלינג
מטרת המחקר הנוכחי היא לחשוף את חוויותיהם של אנשי החינוך – מורים, מורות, גננים וגננות – במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, אל מול האתגרים של ההוראה מרחוק והיתרונות הגלומים ...

שימוש בכלים מותאמים בטיפול דנטלי למטופל על הרצף האוטיסטי – תיאור מקרה

מחברים נוספים : הדסה גרנות
טיפול דנטלי ללא צורך בהרדמה כללית הינו גישת התערבות עם יתרונות רבים עבור ילדים ובוגרים עם מוגבלות. על חסרונות ההרדמה הכללית ויתרונות הטיפול הדנטלי עמדנו במאמרנו הקודם "שירות ממוקד אדם ...

הזדקנות של אנשים עם מוגבלות שכלית – חוברת העשרה

עורכות נוספות : נגה חן
לוי-ורד, ע' וחן, נ' (עורכות, 2021). הזדקנות של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית - חוברת העשרה מקצועית.  יחידת 'מכלול', קרן שלם. החוברת הופקה בשפה העברית ובשפה הערבית. זו החוברת השלישית ...

תיקוף שאלון ה- “Mosh-Eat”לאיתור בעיות אכילה בקרב מבוגרים עם מגבלה שכלית התפתחותית

מק"ט 890-112-2018.1 | בהנחיית : פרופ' עינת גל
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. חוקרים מהחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה ובקריה האקדמית אונו, בשיתוף עם קרן שלם,  הקרן לפיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברשויות המקומיות, ובשיתוף ...

Reliability and validity of the “Mosh-Eat” Questionnaire for detecting Eating Problems among People with Intellectual Disabilities

Catalog # 890-112-2018.1 | Supervised by: Prof. Eynat Gal
This work was supported by a grant from Shalem Fund Researchers from the University of Haifa and Ono Academic College in collaboration and funding of “Keren Shalem”, initiated and developed ...

נגיש – מרגיש טוב לכולם! חוברת עקרונות להנגשה קוגנטיבית ברשויות המקומיות

מחברים נוספים: אורנית אבידן זיו
מודל עיר נגישה שוהם' הינו מודל מקצועי יישומי שמטרתו להציג את הפרקטיקה של הנגישות בפועל. היוזמה לפרויקט והמימון המרבי ליישומו ניתנו על ידי קרנות הביטוח הלאומי וקרן שלם. למימוש היוזמה נבחרה ...

קידום בריאות הפה בקהילה – רשימת מרפאות השיניים בפריסה ארצית

שמירה על היגיינה ובריאות הפה חשובה לכל אדם, אך על אחת כמה וכמה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית וזאת בשל העובדה כי לעיתים הם מתקשים בפעולת צחצוח השיניים או שהם ...

“تحركوا” – معاً لحياة صحية – تقرير التقييم- بحث تجريبي

رقم النموذج: 2021-358-890 | مؤلفون إضافيون: إيلا ليئور
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” في السنوات الأخيرة، زادت الوعي العام والفردي حول الحاجة إلى تغيير في نمط الحياة الجالس، وإدماج النشاط البدني كجزء أساسي من نمط حياة ...

אני שייך! מבט על קבוצות חברתיות מונחות בתוך בית הספר

השתלבות תלמידים עם מוגבלויות במערכת החינוך מהווה שדה רחב ומגוון, הן מבחינת ההטרוגניות של התלמידים המשתלבים במערכת הרגילה ורמת תפקודם, והן במודלים השונים של שילוב: שילוב של כיתה קטנה בבית ...

ZOOM IN – לומדה בשפה פשוטה ללימוד תפעול הזום

בקרב כלל האוכלוסייה וגם בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית אנו רואים קושי לתפעל את תוכנת הזום. קושי זה נובע מטעמים רבים ביניהם: תפעול של מערכת טכנולוגית המבוססת על ידע מוקדם ...

מציג 10 תוצאות מתוך 217