×
מציג 10 תוצאות מתוך 659

לראות אדם- תמיכות במסע החיים של מבוגרים עם מוגבלויות

תמצית קצרה לגבי הספר: "אֲנִי מוּזִיקָה. מוּזִיקָה טְהוֹרָה. יוֹתֵר מִסַּךְ הַתָּוִים, הוֹרָאוֹת הַמִּקְצָב וְהַבִּצּוּעַ. צָרִיךְ לָדַעַת לְהַקְשִׁיב לַּמּוּזִיקָה. אֲנִי אָדָם. אָדָם שָׁלֵם, יוֹתֵר מִסַּךְ הַבְּעָיוֹת וְהַמְּאַפְיְנִים שֶׁבְּסִפְרֵי הַיַּעַץ. צָרִיךְ לָדַעַת ...

הצעירים שלא נותנים למוגבלות השכלית לעצור אותם : 12 שנה לתואר הראשון

מתוך חדשות הערב 10.03.2021
הם צעירים עם תסמונות ומוגבלות שכלית, אבל לא נותנים לקשיים לעצור אותם ולומדים באוניברסיטה בתוכנית ייחודית, בסיומה יהיו זכאים לתואר ראשון. בעולם יש רק שלושה סטודנטים כאלה, בישראל יסיימו בקרוב ...

Born To Challenge. Adjustment and Personal Growth of Adults Raised by a Parent with a Mental or an Intellectual Disability

Catalog #640| Supervised by: Prof. Liora Findler
This work was supported by a grant from Shalem Fund Progress in the discourse and legislation concerning the human rights of people with disabilities has led to the realization of ...

אינטליגנציה רגשית והון פסיכולוגי: השוואה בין בוגרים עם מוגבלות שכלית לבין בוגרים עם התפתחות תקינה

מק"ט 890-152-2019| בהנחיית: פרופ' חפציבה ליפשיץ והב
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המושג "אינטליגנציה רגשית" הוגדר לראשונה על ידי Salovey and Mayer  וחילקו אותו לארבעה מרכיבים: תפיסה, שימוש, הבנה וניהול רגשות ...

Emotional Intelligence and Psychological Capital: A Comparison between Adults with Intellectual Disabilities and Adults with Typical Development

Catalog # 890-152-2019| Supervised by: Prof. Hefziba Lifshitz-Vahav
This work was supported by a grant from Shalem Fund. Over the years the emotional component has been completely absent from the definition of intellectual disability and these resources, emotional ...

מדריך נגישות לכנסים

מחברים נוספים: נטע זיו, שגית מור
חשיבות ההנגשה של כנסים אקדמיים, כנסים מקצועיים וכנסים אחרים נובעת ממרכזיותה של הזכות לנגישות כזכות אדם בסיסית לאנשים עם מוגבלויות. זכות זו זכתה להכרה במשפט  הבינלאומי במסגרת אמנת האו"ם בדבר זכויותיהם ...

התפתחות השפה הליטראלית, הפיגורטיבית והנרטיבית בזיקה להתפתחות האינטליגנציה בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית- בהשוואה לנבדקים עם התפתחות תקינה במגזר החרדי: נתיב לקוי, יציב או מתמשך (מפצה)

מק"ט 890-106-2018| בהנחיית : פרופ' בתיה חפציבה ליפשיץ ופרופ' נירה משעל
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרות המחקר הנוכחי היו בדיקת נתיבי התפתחות האינטליגנציה הקריסטלית והפלואידית ונתיבי התפתחות השפה הליטרלית, הפיגורטיבית והנרטיבית בקרב אוכלוסייה עם ...

Development of Literal, Figurative and Narrative Language in relation to Intelligence Development among Ultra-Orthodox Adolescents and Adults with Intellectual Disability and Those with Typical Development: The Impaired, Stable and Continuous (Compensatory) trajectories

Catalog # 890-106-2018| Supervised By: Prof. Batyah Hefziba Lifshitz, Prof. Nira Mashal
This work was supported by a grant from Shalem Fund The objectives of the present study were to examine the developmental trajectories of crystalline and fluid intelligence and the developmental ...

אני שומר על עצמי – מערכי שיעור חינוך מיני חברתי בחינוך המיוחד

המערכים בנושא "אני שומר על עצמי", נכתבו כחלק משבוע המודעות לחינוך מיני חברתי בחינוך המיוחד במחוזות ירושלים ומנח"י בפברואר 2021 , במטרה לתת לצוותים כלים ואמצעים להוראת התחום בתפקודים השונים. ...

כיצד לפתח שיח בחינוך מיני חברתי

סרטון זה הינו הקלטה ממפגש לצוותי חינוך מיוחד שנערך ב - 11/01/21. המפגש הועבר כחלק משבוע המודעות לחינוך מיני חברתי בחינוך המיוחד. מנחות: חני שרעבי: מדריכה מחוזית מובילה בחינוך מיני ...

מציג 10 תוצאות מתוך 659