×
מציג 10 תוצאות מתוך 659

“Mamanet” – Far Beyond the Network: Intervention Program to Promote Health among Women Aged 21-53 with an Intellectual and Developmental Disabilities

Catalog # 890-659-2021| other authors : Sharon Barak
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study aimed to evaluate the effectiveness of the "Mamanet - far beyond the network" program among women with mild ...

ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية

رقم النموذج : 890-125-2019
هذا البحث بدعم من صندوق شاليم. مؤخرًا، يُبذل جهد لدمج البالغين ذوي المحدودية الذهنية التطورية في المجتمع. التواصل مع أشخاص ذوي تطور نموذجي هو أحد المفاتيح لنجاح الدمج. في هذا ...

ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה

מק"ט 890-125-2019 | מחברים נוספים : בעז מ. בן דוד
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מחקר זה בדק את יכולת זיהוי רגשות בדיבור בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). המחקר כלל שני ניסויים שבחנו את יכולת זיהוי הרגשות ...

The “What” and “How” of Communication, New Channels for Integrating Adults with Intellectual Disabilities: Processing of Emotions in lexical and Prosodic Channels in Spoken Language

Catalog # 890-125-2019| other authors : Boaz M. Ben-David
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study examined the ability to identify emotions in speech among adults with intellectual disability (ID). The study included two ...

התערבות רגשית בגיל הינקות ובגיל הרך (3-0) במעונות יום שיקומיים: מודל עבודה

מחברים נוספים : אורית ביכלר, ענת לנגבורד, ענת צור
"התערבות מוקדמת" היא מושג המדבר על תמיכה המותאמת לצרכיו של הפעוט על מנת לקדם אותו בשנות חייו הראשונות בכל תחומי ההתפתחות. תפיסה זו שמה דגש על הסביבה המשפחתית והחינוכית שעוטפת ...

הוראת הקריאה לתלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ו/או צרכים תקשורתיים מורכבים

מחברים נוספים : ד"ר גת סבלדי–הרוסי, זיוה מאיר, חלי צווילינג, חני שור אדלשטיין, ידידה לוין –שטרנברג, יפית כהן בוננה, ליזון שוורץ, ענת צח, ד"ר רונית סבן, שירי אופיר, שלי פוגלמן-אברבוך , שרית פלוטניצקי
קריאה מהווה חלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים של כלל התלמידים, ובתוך כך גם של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ו/או תלמידים עם צרכים תקשורתיים מורכבים. אגף חינוך מיוחד, משרד החינוך, מוביל ...

רווחה בעקבות המלחמה

עורכים נוספים : מימי אייזנשטדט, גוני גל
אירועי שבעה באוקטובר 2023 והמלחמה שפרצה בעקבותיהם הציבו אתגרים מורכבים בפני מערכת הרווחה והעבודה הסוציאלית בישראל. הפגיעות הקשות באזרחים ובחיילים בשבת השחורה ובחודשי המלחמה, תלאות החטופים ובני משפחותיהם, המצוקות של ...

מערכת הרווחה ואנשים עם מוגבלויות: מגבלות המערכת והמלצות ליום שאחרי המלחמה

מחברים נוספים : נילי ברויאר, ענת גרינשטיין, שירלי ורנר
הטבח של שבעה באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיו הובילו את משרד הרווחה והביטחון החברתי לנקוט מגוון צעדים שמטרתם מתן מעטפת תמיכה לאנשים עם מוגבלות. הללו כוללים מתן עזרה למפונים עם מוגבלות ...

החוסן שמעבר למוגבלות / הנגשת בשורה מרה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

אנשים עם מוגבלות שכלית מסוגלים להתאבל על אדם קרוב, ולהסתגל למציאות חדשה בהיעדר נוכחותו הפיסית של הנפטר, אך, עם נוכחות הקשר הרגשי עימו. הם זקוקים להנגשה ותיווך החל מרגע מתן ...

שימוש בסמלים בכלים דיגיטליים להנגשת מידע לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית

במסגרת המחקר הנוכחי נבחן האופן שבו כלים דיגיטליים מסוג סרטוני אנימציה הכוללים סמלים, מסייעים לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית להבין את הנעשה בטיפול. נראה כי שימוש בסמלים,איורים ותמונות יכול להוות תמיכה ...

מציג 10 תוצאות מתוך 659