×
מציג 10 תוצאות מתוך 129

פיתוח ערכה מונגשת ליצירת קשר אישי עבור צוותי החינוך המיוחד

פיתוח למידה בצל המלחמה - צוות הפדגוגי של אלומות אור נרתם לפיתוח למידה מהיר ויצירתי לאור צרכים שעלו מהשטח בתקופת המלחמה. תוצרי הלמידה פותחו בשותפות עם השטח ולמען צוותי חינוך ...

פיתוח ערכה יצירת סדר יום מאוזן ליצירת חוסן בשגרת חירום

פיתוח למידה בצל המלחמה - צוות הפדגוגי של אלומות אור נרתם לפיתוח למידה מהיר ויצירתי לאור צרכים שעלו מהשטח בתקופת המלחמה. תוצרי הלמידה פותחו בשותפות עם השטח ולמען צוותי חינוך ...

ההיבט הטכנולוגי של למידה מרחוק

מהלך המלחמה, רבים מאיתנו חוו את האתגרים הכרוכים בלמידה מרחוק ובטיפול מרחוק.בית איזי שפירא יצא בסדרת הרצאות מיוחדת, שנערכה בשיתוף פעולה בין המרכז למשפחה במרכז סינדיאן לגיל הרך ומכון טראמפ ללימודי המשך בנכויות ...

איכות חיים ורווחה נפשית בקרב משפחות המגדלות ילדים עם מוגבלויות בעת מלחמה

מחברים נוספים : שגית לב, דנה רוט, נעמי ורבלוף בקר
מצב החירום והמלחמה משפיעים לרעה על הבריאות הנפשית והפיזית של רבים מאזרחי ישראל. בקרב משפחות לילדים עם מוגבלות, ההתמודדות עם אתגרי המלחמה, עשויה להיות מורכבת אף יותר. זאת על רקע ...

הוראת הקריאה לתלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ו/או צרכים תקשורתיים מורכבים

מחברים נוספים : ד"ר גת סבלדי–הרוסי, זיוה מאיר, חלי צווילינג, חני שור אדלשטיין, ידידה לוין –שטרנברג, יפית כהן בוננה, ליזון שוורץ, ענת צח, ד"ר רונית סבן, שירי אופיר, שלי פוגלמן-אברבוך , שרית פלוטניצקי
קריאה מהווה חלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים של כלל התלמידים, ובתוך כך גם של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ו/או תלמידים עם צרכים תקשורתיים מורכבים. אגף חינוך מיוחד, משרד החינוך, מוביל ...

שימוש בסמלים בכלים דיגיטליים להנגשת מידע לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית

במסגרת המחקר הנוכחי נבחן האופן שבו כלים דיגיטליים מסוג סרטוני אנימציה הכוללים סמלים, מסייעים לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית להבין את הנעשה בטיפול. נראה כי שימוש בסמלים,איורים ותמונות יכול להוות תמיכה ...

ילדים עם מוגבלות במלחמת חרבות ברזל

מחברים נוספים : אתי וייסבלאי
מסמך רקע זה נכתב לקראת הדיון המשותף של ועדת החינוך, התרבות והספורט עם ועדת הבריאות בנושא: מענים לילדים עם מוגבלויות בתקופת מלחמת חרבות ברזל. במסמך מוצגים נתונים מרכזיים על אוכלוסיית ...

استخدام التقنيات التي تساعد في تشخيص وعلاج الأطفال ذوي المحدوديات (ذوي محدوديات ذهنية تطورية، التوحد، إعادة التأهيل) داخل إطار “مبادرة المستقبل”

رقم النموذج: 2021-344-890
خلفية. تعاونت "مبادرة المستقبل" مع كيرين شاليم بهدف فحص طريقة ومدى استخدام واستهلاك التقنيات المساعدة من قبل المتخصصين، في تشخيص وعلاج الأطفال الذين يعانون من محدوديات ذهنية تطورية (0-21). كذلك، ...


שימוש בטכנולוגיות מסייעות באבחון וטיפול בילדים עם מוגבלויות (מש”ה, אוטיזם, שיקום) במסגרת “יוזמת העתיד”

מק"ט 890-344-2021 | חוקרים נוספים : אריק רימרמן, מיטשל שערץ, שרון גנות, ריבה מוסקל
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. "יוזמת עתיד" וקרן חברו במטרה לבחון את אופן השימוש והצריכה של מקצוע באמצעים של טכנולוגיות של אנשי עזר, ...

מציג 10 תוצאות מתוך 129