×
מציג 10 תוצאות מתוך 294

مؤشر الإنتاجية كحاجز لتوظيف الأشخاص ذوي الإعاقات التنموية الذهنية في السوق الرأسمالية

رقم النموذج: 2020-329-890 | بإرشاد: بروفسور نطع زيف
تم هذا العمل بمساعدة كيرين شاليم يعتبر الاندماج المهني من أبرز التحديات التي يواجهها الأشخاص ذوي محدوديات في العالم الغربي وإسرائيل، ولذوي المحدوديات الذهنية التطورية على وجه الخصوص. على الرغم ...

اتاحة المعلومات في مجال صحة المرأة تقييم الملائمة لطالبة “ليلاخ” (منصة على الإنترنت) مع المجتمع اليهودي المتدين والمجتمع العربي. ليلاخ (برنامج المعد لمعرفة معلومات حول صحة المرأة)

رقم النموذج: 2021-340-890
الغرض الرئيسي من الدراسة التقييمية الحالية هو فحص درجة ملائمة الوحدة التعليمية "ليلاخ">> مع المجتمع اليهودي المتدين والمجتمع العربي، بعد إجراء التعديلات المختلفة على الوحدة التعليمية الأصلية. هذا أثناء فحص ...

Perspectives of Adolescents with Disabilities and their Parents regarding Autonomous Decision-Making and Self-Determination פרספקטיבות של מתבגרים עם מוגבלות והוריהם אודות אוטונומיה בקבלת החלטות והגדרה עצמית

מחברים נוספים : שירלי ורנר
עידוד אוטונומיה בקבלת החלטות הינו בעל חשיבות רבה עבור מתבגרים עם מוגבלות ומהווה את הבסיס להתפתחותה של הגדרה עצמית. מחקר זה השווה בין 69 מתבגרים עם מוגבלות לאחד מהוריהם באמצעות ...

A New Functional Screening Tool for Adults with Intellectual Disabilities (FST-ID): Its Construction, Validation and Use

Catalog # 890-277-2020| Supervised by: Prof. Meir Lotan and Prof. Daniel Sender Moran
This work was supported by a grant from Shalem Fund Intellectual disability (ID) is a dynamic phenomenon that can change during an individual’s lifetime. Therefore, a constant monitoring of function ...

Giftedness in a Population with Intellectual Disability in Visual Art – A Potential for Academic and Vocational Training

Catalog # 890-127-2019 | Other Author: Keren Berko
This work was supported by a grant from Shalem Fund The study's goal was to examine giftedness phenomenon in the field of visual art among adolescents (aged 16-21) with intellectual ...

“מחוננות” באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית בתחום האמנות החזותית – פוטנציאל להכשרה אקדמית ותעסוקתית

מק"ט 890-127-2019 | חוקרים נוספים : קרן ברקו
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מטרת המחקר הנוכחי היתה לבדוק את תופעת הכישרונות הייחודיים בקרב מתבגרים (CA = 16-21) עם מוגבלות שכלית (להלן מש"ה) בתחום האומנות החזותית. השתתפו מתבגרים ...

תכנית “חופשי” לנסיעה עצמאית באוטובוס – ערכת התנסות

חוברת אשר פותחה לטובת אנשים עם מוגבלות אשר לומדים להשתמש באופן עצמאי בנסיעה באוטובוס. החוברת פותחה במסגרת תוכנית “חופשי” שהנה חלק ממהלך התחבורה. נסיעה עצמאית בתחבורה ציבורית תתרום לתחושת העצמאות ...

מי ינגיש את המדרגות למגדל השן האקדמי: האם הדרישה לחומרי לימוד נגישים לסטודנטים עיוורים היא בקשה מוגזמת?

הסדר פשרה בתיק בין סטודנט עיוור למכללה בה הוא לומד מזכיר לנו כי בישראל של היום אנו רחוקים משוויון אמיתי עבור סטודנטים עם מוגבלות.   קרדיטים נוספים : מרכז מינרבה לזכויות ...

חמרים מקצועיים משבוע המודעות לחינוך המיני חברתי בחינוך המיוחד

החינוך המיני- חברתי נועד לתמוך ולחזק את היכולת של התלמיד, במטרה לאפשר ביטוי של מיניותו הטבעית באופן בריא ונכון להתפתחות האישית, ולסביבתו, וזאת על מנת לסייע ביצירת קשרים חברתיים ואישיים ...

מתווה לתכנון תוכניות ממוקדות אדם לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרות חוץ ביתיות

המתווה מבוסס על ספרה על פרופ' חפציבה ליפשיץ
מטרת המתווה לתכנון תוכניות ממוקדות אדם לבוגרים עם מוגבלות שכלית ברמת תפקוד קלה-בינונית היא  להציע קווים מנחים מבוססי מחקר בעבור צוותי הדרכה במסגרות חוץ ביתיות בעבודתם הפרטנית עם אוכלוסיה זו. ...

מציג 10 תוצאות מתוך 294