×
מציג 10 תוצאות מתוך 79

مساهمة الدعم الاجتماعي المتصور والدعم من خلال التعليم الفردي في تطوير الاستقلالية المعرفية للمراهقين ذوي المحدودية الذهنية التطورية.

رقم النموذج: 2015-105-890| باحثون إضافيون : ود. بنينا شبيط
تم هذا العمل بمساعدة كيرين شاليم غالبًا ما يعاني الأشخاص ذوي المحدودية الذهنية التطورية من استقلالية محدودة بسبب العوائق البيئية التي تمنعهم من المشاركة في أنشطة صنع القرار والتخطيط. استندت ...

“נדרש כפר שלם לגדל ילד” מיקוד בצוות: תפיסת צוות חינוך מיוחד את השותפות עם הורים

מק"ט 890-71-2018| בהנחיית : פרופ׳ אורי רסובסקי וד"ר תמר זילברג
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר הנוכחי בחן את נקודת המבט החסרה בספרות של צוות החינוך המיוחד בפרדיגמת השותפות עם הורים. במחקר לקחו חלק ...

“It Takes a Whole Village to Raise a Child” Focusing on The Staff: How Do Special Education Professional Caregivers Perceive the Partnership with the Parents?

Catalog # 890-71-2018| Supervised by: Dr. Tamar Silberg, Prof. Yuri Rassovsky
This work was supported by a grant from Shalem Fund The current study examined the missing perspective in the literature, of the special education team in the paradigm of partnership ...

“يتعين توفير قرية كاملة لتربية الطفل، تصور فريق التعليم الخاص للشراكة مع الأهل.

رقم النموذج: 2018-71-890 | بارشاد: بروفيسور اوري رسوبسكي ود.تمر زيلبرج .
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” الأدب يدعم أهمية التعاون بين المدرسة والأهل لرفاهية الطلاب، خاصة في نظام التعليم الخاص. ومع ذلك، هناك تحديات كثيرة في إقامة والحفاظ على ...

The Contribution of Perceived Social Support and Support through Individualized Instruction to the Development of Cognitive Autonomy among Adolescents with Intellectual Disabilities

Catalog # 890-105-2018 | Other Author: Pnina Shavit
This work was supported by a grant from Shalem Fund Beit Berl College and the Shalem Fund conducted a study which examined the contribution of different sources of support, including ...

תרומתם של תמיכה חברתית נתפסת ותמיכה באמצעות הוראה פרטנית לפיתוח האוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-105-2018| מחברים נוספים : פנינה שביט
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מכללת בית-ברל בשיתוף קרן שלם ביצעו מחקר לבחינת תרומתם של מקורות תמיכה שונים, ובכלל זה הוראה פרטנית, לאוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית ...

ההשפעה של ליצנים טיפוליים/רפואיים על המשחקיות של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מחברים נוספים : אמיתי שטרן, עינת אליזרוב
The effect of medical/therapeutic clowns on the playfulness of children with intellectual disabilities משחק הוא מרכיב חיוני בהתפתחות הילדים. לצד המוגבלות הקוגנטיבית, לילדים עם מוגבלות שכלית  קיים קושי במשחק וזאת ...

קיץ – חוברת לילדים הכי מיוחדים שיש

חוברת מונגשת לילדים צעירים
חוברת מונגשת לילדים צעירים בנושא של קיץ. בכתיבת התכנים לחוברת היה מעורב צוות רב מקצועי שכלל מרפאה בעיסוק, בלשנית וגרפיקאית המתמחה בעיצוב נגיש. הפעילויות בחוברת נבחרו מתוך תפיסה עיסוקית של מיומנויות החשובות ...

מדריך לתכנון והקמה של מעונות יום שיקומיים – 2022

משרד הרווחה והביטחון החברתי, הקרן לפיתוח שירותים לנכים של המוסד לביטוח לאומי, קרן שלם ומשרד הבריאות מעדכנים גרסה לשנת 2022 למדריך הכולל הנחיות לתכנון מעונות יום שיקומיים והקמתם. זאת במטרה לקדם בניית ...

סימני דרך – כרטיסי ניווט בעבודה עם תלמידים משתלבים

בשנים האחרונות עולה מספרם של התלמידים המשתלבים בכיתות של חינוך רגיל. אנשי חינוך מדווחים על קושי לתת מענה פרטני ומדויק לתלמידים עם מוגבלויות, בתוך כיתה גדולה ותוססת, ומבקשים לקבל כלים ...

מציג 10 תוצאות מתוך 79