×
מציג 10 תוצאות מתוך 178

הערכת מסלול תמר (פיילוט) – תמיכה מקצועית ברשויות המקומיות

מק"ט 890-311-2020| מחברים נוספים: נגה חן
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. לקראת סוף שנת 2020 פרסמה קרן שלם קול קורא עבור מחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות למסלול 'תמר'- מסלול ...

סרטון המושב – עושים יותר ממה שחשבתם : חידושים בדרכי התערבות בעבודה עם אנשים עם מוגבלות שכלית

מושב של קרן שלם בכנס ה-27 של החברה הישראלית לריפוי בעיסוק 2021, שנערך ב- 06.10.21 באופן מקוון.
הקדמה – אנשים עם מוגבלויות בכלל ומוגבלות שכלית בפרט מספקים אתגרים לאנשי המקצוע המבקשים לסייע להם לחיות חיים טובים ובעלי משמעות. במושב זה נציג מגוון מענים  שפותחו לאחרונה ע"י קרן ...

לילך – הנגשת תכנים בנושא בריאות האשה

לילך – היא פלטפורמה מקוונת חדשה וחינמית לבריאות האישה שהופקה על ידי קרן שלם, משרד הרווחה והביטחון החברתי ומועצת הבריאות, במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבדיקות גילוי מוקדם לשמירה על ...

המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)

מחברים נוספים : מעאלי עאסלה וצוות המחנכים בבית הספר
המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)- (גדול בחשיבה, קטן בהתאמה, גדול ביישום) מיועד לאוכלוסיית התלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. מטרת המודל הפדגוגי היא לתעל את העשייה החינוכית תוך מתן דגש על ...

חיפוש עזרה וצמיחה אישית בקרב הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-284-2020| בהנחיית פרופ' שירלי ורנר
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. במוקדו של מחקר זה עומדים מאפייני חיפוש העזרה והקשרים בינם לבין צמיחה אישית בקרב הורים למתבגרים ולצעירים עם מוגבלות ...

Help-seeking and personal growth among parents of children with intellectual disability

Catalog # 890-284-2020| Supervised By: Prof. Shirli Werner
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study focuses the characteristics of help-seeking and the connections between them and personal growth among parents of adolescents and ...

סרטון תיעודי – ארוחה זה לא רק אוכל- מיזם חדשני לקידום חווית האכילה באמצעות טכנולוגיה מסייעת ואביזרי עזר בקרב אנשים עם מש”ה ומעניקי השירות

מק"ט 890-255-2020| מחברים נוספים: מיכל הירש וחוה שלר. בעריכת: שרון גנות
אכילה היא פעילות יומיומית בסיסית וקיומית, שאת כישוריה לומד כל אדם בשלבים מוקדמים בהתפתחותו. זוהי פעילות שמתקשרת בהנאה ולעיתים מערבת תקשורת וזמן משותף עם הסובבים אותנו. בקרב אוכלוסייה עם מש"ה ...

التصورات التربوية لمديري المدارس والمفتشين وقادة السياسة التربوية فيما يتعلق بدمج الخريجين ذوي المحدودية الذهنية في العمل في الأطر التربوية

رقم النموذج: 890-59-2018
تم تمويل هذه البحث من قبل مؤسسة كرن شاليم وكلية أحفا الأكاديمية. دمج الطلاب ذوي الاحتياجات الخاصة في نظام التعليم والمجتمع، هي عملية معقدة تمثل التصور/النظرة الاجتماعي للشركاء في المجتمع. ...

ארוחה זה לא רק אוכל- מיזם חדשני לקידום חווית האכילה באמצעות טכנולוגיה מסייעת ואביזרי עזר בקרב אנשים עם מש”ה ומעניקי השירות

מק"ט 890-255-2020| מחברים נוספים: מיכל הירש וחוה שלר. בעריכת: שרון גנות
אכילה היא פעילות יומיומית בסיסית וקיומית, שאת כישוריה לומד כל אדם בשלבים מוקדמים בהתפתחותו. זוהי פעילות שמתקשרת בהנאה ולעיתים מערבת תקשורת וזמן משותף עם הסובבים אותנו. בקרב אוכלוסייה עם מש"ה ...

Meal Is Not Just Food – an innovative initiative to promote the dining experience through assistive technology and accessories among people with intellectual developmental disabilities and the service providers

Catalog # 890-255-2020| Others authors: Michal Hirsh, Hava Sheler, Sharon Ganot
Eating is a basic and existential daily activity, the skills of which every person learns in the early stages of his development. It is an activity that communicates with pleasure ...

מציג 10 תוצאות מתוך 178