×
מציג 10 תוצאות מתוך 178

ביטוייה של אוריינטציה הומניסטית בתפיסת ובהתייחסותם של נותני שירותים המלווים ותומכים באנשים עם מש”ה ובתפיסתם של מקבלי השירותים את עצמם ואת חייהם

מק"ט 890-83-2018| מחברים נוספים: רן נוימן, נירית קרני וייזר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר הנוכחי נבדק עד כמה מחלחלת האוריינטציה ההומניסטית לתפיסתם של נותני השירותים העובדים עם אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) ולתפיסה של מקבלי השירותים ...

The expression of a humanist orientation in the perception and attitude of service providers who accompany and support people with IDD and in the perception of service recipients regarding their abilities and their lives

Catalog # 890-83-2018| Other authors: Nirit Karni Vizer, Ran Neuman
This work was supported by a grant from Shalem Fund working with people with Intellectual Developmental Disability, IDD, and the relationship between him and the recipient of his support. In ...

וידאו מודלינג לשיפור מיומנויות חברתיות הנדרשות בתעסוקה לאנשים עם מוגבלות: מפגשים קבוצתיים בהנחיית מטפלים ומדריכים בטיפול ישיר

חוברת הדרכה למדריכים בטיפול ישיר
תדריך המיועד למטפלים ומדריכים בטיפול ישיר. מטרתו ללמוד כיצד ניתן להעביר הליך של שיפור ושימור במיומנויות חברתיות הנדרשות בתעסוקה בקרב מקבלי שירות עם מוגבלויות הנמצאים במסגרות היום השונות, התדריך הוא ...

تعبير التوجه الانساني من وجهة نظر مزودي الخدمات الذين يرافقون ويدعمون اشخاص ذوي محدودية ذهنية تطورية وتصور مستقبلي الخدمات عن أنفسهم وعن حياتهم

رقم النموذج: 2018-83-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" تم اجراء هذا البحث بهدف فحص مدى وجود التوجه الانساني كوجهة نظر مهنية لدى مزودي الخدمات لبالغين ذوي محدودية ذهنية تطورية. بالإضافة الى ...

فحص دمج طلاب ذوي محدودية ذهنية تطورية باسرائيل: خصائص مركزية ومدى نسبة الرضا لدى الطاقم التربوي، الطلاب واهلهم.

رقم النموذج: 2018-66-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" في العام الدراسي 2014-2015 تم دمج 58% من الطلاب مستحقي خدمات التعليم الخاص في اسرائيل داخل نظام التعليم العادي، ومن بينهم1% مع معدل ...

البحث عن المساعدة وتنمية ذاتية لأولياء أمور الأطفال ذوي المحدودية الذهنية التطورية

رقم النموذج: 2020-284-890
تم إجراء هذه الأطروحة (الدكتوراه) بمساعدة منحة دراسية من كيرن شاليم. اهالي الأطفال ذوي المحدوديات الذهنية التطورية والأطفال الذين يعانون من تشخيص مزدوج للمحدوديات الذهنية والاضطرابات النفسية (أي وجود اضطرابات ...

סרטון הדרכה – וידאו מודלינג לשיפור מיומנויות חברתיות

וידאו מודלינג הוא  כלי טיפולי שדרכו לומדים ומלמדים התנהגויות רצויות באמצעות תרחישי וידאו שונים. למידה מתוך צפייה באמצעים טכנולוגיים מאפשרת סביבה בטוחה ולא מלחיצה, להתנסות במיומנויות חדשות. בזמן המפגש האדם צופה ...

הזדקנות ומוגבלות שכלית התפתחותית: פיתוח והערכת תכנית להנגשת הזקנה וההזדקנות עבור מקבלי השירות, המשפחות וצוות המסגרת

מחברים נוספים : טליה אלג'ם
התכנית בנויה על עקרונות התפיסה הדוגלת ב'שירות מכוון אדם', המתבססת על ההנחה, כי לכל אדם יש יכולת לעצב את חייו אם יינתנו לו ההזדמנות והתמיכה המתאימה, וכי האדם יכול לקבוע ...

הערכת תרומת מיזמי קרן שלם בתקופת סגר הקורונה הראשון (שחל בחודשים מרץ- מאי 2020)

מק"ט 890-236-2020| מחברים נוספים: נגה חן
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. מרץ- אפריל 2020, עם התפשטותה של מגפת הקורונה בישראל וכניסת אזרחי המדינה לסגר הראשון בביתם, הוציאה קרן שלם ...

בחינת שילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל: מאפיינים עיקריים ומידת שביעות הרצון של הצוות החינוכי, של התלמידים ושל הוריהם

מק"ט 890-66-2018| מחברים נוספים: גלעדה אבישר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבחנו תהליכים שילוב של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב החינוכי, מעניקה עם מש"ה והוריהם. בנוסף נבחנו היבטים לימודיים, חברתיים והתנהגותיים של ...

מציג 10 תוצאות מתוך 178