×
מציג 4 תוצאות מתוך 204

ההשפעה על שני סגנונות הוראה בפעילות גופנית על איכות חייהם של צעירים הלוקים בפיגור שכלי קל ובינוני

מק"ט 507 | מנחים : פרופ' שונית רייטר, ד"ר דוד בן-סירא
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת מחקר זה, היא להשוות בין ההשפעה של שני סגנונות הוראה בחינוך גופני על שיפור באיכות חייהם של צעירים ...

השפעת תרגול גופני יומי על מכשיר המסילה הנעה על תפקוד מוטורי של ילדים עם פיגור בינוני-עמוק

מק"ט 504 | מנחה : ד"ר איסקוב אלי
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. אוכלוסייה רב-נכותית עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) אובחנה בעבר גם כאוכלוסייה בעלת כושר גופני לקוי. הסיבות לכושר הגופני הלקוי, ...

מדריך לתכנון חצרות פעילות למסגרות לאוכלוסייה עם פיגור שכלי

חצר פעילות היא מקום טבעי לשעשוע, הנאה ולפיתוח יכולות מוטוריות קוגניטיביות, תוך כדי משחק. החצר נבחנת באפשרויות שהיא מזמנת לפעילות והנאה לאוכלוסיית המשתמשים ובפועל – בהיקף השימוש בה. חצר טובה ...

יעילות ה”סנוזלן” בהתערבות בילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית המפגינים התנהגות בלתי מסתגלת

מחברים נוספים : שולה פרוש, מנפרד גרין, דנה רוט
על המחקר - ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית עשויים לחוות את הסביבה ככאוטית, מאיימת, מבלבלת ויוצרת גירוי יתר או תת גירוי. הם עשויים להגיב לסביבה זו בהתנהגות בלתי מסתגלת. מחקר זה ...

מציג 4 תוצאות מתוך 204