×
מציג 10 תוצאות מתוך 71

אני נבדקתי , ואת?

לרגל שבוע המודעות לסרטן השד, סרטון שצולם במעון עתידות ובו נשים עם מוגבלות שכלית המספרות על חשיבות הבדיקה ועל לילך, לומדה להנגשת תכנים בנושאי בריאות האשה. לצפייה בסרטון>>

זוזו – ביחד לחיים בריאים! סדרת סרטונים בפישוט לשוני לאנשים עם מוגבלות

זוזו -ביחד לחיים בריאים הינו מיזם משותף לקרן שלם, עמותת הספיישל אולימפיקס ומשרד הרווחה והביטחון החברתי מטרתו להנגיש פעילות גופנית קלה לאנשים עם מוגבלות שכלית באמצעות תרגילים פשוטים וקלים לביצוע ...

תיקוף שאלון ה- “Mosh-Eat”לאיתור בעיות אכילה בקרב מבוגרים עם מגבלה שכלית התפתחותית

מק"ט 890-112-2018.1 | בהנחיית : פרופ' עינת גל
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. חוקרים מהחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה ובקריה האקדמית אונו, בשיתוף עם קרן שלם,  הקרן לפיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברשויות המקומיות, ובשיתוף ...

Reliability and validity of the “Mosh-Eat” Questionnaire for detecting Eating Problems among People with Intellectual Disabilities

Catalog # 890-112-2018.1 | Supervised by: Prof. Eynat Gal
This work was supported by a grant from Shalem Fund Researchers from the University of Haifa and Ono Academic College in collaboration and funding of “Keren Shalem”, initiated and developed ...

Education Makes the Difference: Work Preferences of Young Adults with Physical Disability החינוך עושה את ההבדל: העדפות תעסוקה של צעירים עם מוגבלות פיזית

מחברים נוספים :יפעת פארן, אורי שריד
המחקר בחן את הגורמים המשפיעים על 3 כוונת התנהגות: יציאה לעבודה, השגת ענין ביטחון וקידום בעבודה ועבודה במסגרת שוק חופשי בקרב צעירים עם מוגבלות פיזית בגילאי 18- 32. המחקר מצא ...

تطوّر نسبة الذكاء والذاكرة لدى مراهقين وبالغين ذوي متلازمة داون مع الاخذ بعين الاعتبار للمسارات الثلاثة: الضعيف، المستقر او المستمر (التعويضي) ومدى مساهمة عوامل داخلية وخارجية لهذه المعايير.

رقم النموذج: 628| بّأرشاد بّروفيسور حّفتسيبا لّيفشيتسّ
تم هذا البحث للحصول على اللقب الثالث (دكتورا) بدعم من صندوق شاليم ينقسم البحث الحالي لقسمين: هَدَف القسم الاول لفحص مسارات تطور الذكاء (المتبلورة والانسيابية) والذاكرة (ذاكرة العمل والحدثي طويل ...

קורס מקוון- הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית

הקורס מאפשר לסטודנטים, הורים ומטפלים באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית להכיר באופן אישי את האדם שמאוחרי ההגדרה וכיצד ניתן לקדמו למיטב יכולתו על ידי גיוס כוחותיו ועוצמות משפחתו בדרך התמודדות ...

התפתחות האינטליגנציה והזיכרון בקרב מתבגרים ומבוגרים עם תסמונת דאון בזיקה לשלושה נתיבים: לקוי, יציב או מתמשך (מפצה) ותרומת גורמים אנדוגניים ואקסוגניים למדדים אלה

מק"ט 628| מנחה: פרופ' חפציבה ליפשיץ
 עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בעזרה מלגה מקרן שלם. מטרות המחקר היו: א. בדיקת נתיבי התפתחות האינטליגנציה והזיכרון בקרב מתבגרים ומבוגרים עם תסמונת דאון (IQ = 50-70), בארבע ...

השפעת פעילות גופנית על השמנה ותפיסת איכות חיים בקרב בעלי מוגבלות שכלית בישראל

בהנחיית : ד"ר מיה רגב
עבודת גמר במסגרת בית הספר לבריאות הציבור, מגמת קידום בריאות בישראל כיום ישנה מודעות רבה לשיפור בריאותם ואיכות חייהם של בעלי מובלות שכלית. כמו כן, קיימת מודעות רבה לפעילות גופנית ...

הקשר בין מצבם התפקודי והקוגניטיבי של המטופלים לבין רמת הלחץ, השחיקה, שביעות הרצון ופגיעות שריר- שלד בקרב המטפלים באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 612 | מנחים: פרופ' אלי כרמלי, ד"ר דבורה אלפרוביץ-נחנזון
גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בעבודת עזרה מלגה מקרן שלם. זהו מחקר חתך ראשוני שכלל 243 רופאים מ- 68 מעונות ומסגרות. המטפל לרופא שאלון חד פעמי. מטרתו המרכזית הייתה ...

מציג 10 תוצאות מתוך 71