×
מציג 10 תוצאות מתוך 348

עוצמות- קמפוס אקדמי בן שלושה שלבים לאנשים עם מוגבלות שכלית

מחברים נוספים : אירית חן, דליה טל, חפציבה ליפשיץ
תוכנית ”עוצמות” החלה לפעול בשנת 2012 בפקולטה לחינוך באוניברסיטת בר אילן כפרקטיקום לסטודנטים הלומדים בהתמחות ברב גוניות קוגניטיבית  לתואר שני שנפתח ביוזמת ראש ההתמחות, פרופ’ חפציבה ליפשיץ. התוכנית בת שלושה ...

ממצאי משוב להערכת סדנאות בנושא הכשרות המשפטית

מק"ט 890-703-2023| מחברים נוספים : אילה ליאור
מיזם הכשרות המשפטית, בהובלת הקליניקה לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, הפקולטה למשפטים, אונ׳ בר אילן בשיתוף עם משרד הרווחה והביטחון החברתי  וקרן שלם, עוסק בפיתוח ידע בתחום יישום תיקון 18 ...

מדד ההכללה ה- 8 של אקים לשנת 2023 של אנשים עם מוגבלות שכלית בחברה הישראלית – השפעת מלחמת חרבות ברזל

מחברים נוספים : קרן דרור, רגינה אינויאטוב
במסמך זה יוצג מדד ההכללה של אקים (אקים, 2023 ) שהיוזמה שלו החלה בשנת 2012 . המדד נועד לבחון את מידת ההכללה של אנשים עם מוגבלות שכלית ובני משפחותיהם בחברה ...

מאמאנט – הרבה מעבר לרשת: תוכנית התערבות לקידום בריאות בקרב נשים בגילאי 53-21 עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-659-2021 | מחברים נוספים : שרון ברק, ישעיהו הוצלר
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מטרת המחקר הייתה להעריך את יעילותה של תוכנית "מאמאנט - הרבה מעבר לרשת" בקרב נשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) קל עד בינוני הגרות ...

ماما نت – أكثر من مجرد شبكة: برنامج تدخل لتعزيز صحة النساء في سن 53-21 من ذوي المحدودية الذهنية التطورية

رقم النموذج: 2021-659-890
تم إجراء هذا البحث بتمويل من مؤسسة شاليم. هدف البحث كان تقييم فعالية برنامج 'مامانت – أكثر من مجرد شبكة بين نساء ذوات المحدودية الذهنية التطورية خفيفة إلى متوسطة، التي ...

“Mamanet” – Far Beyond the Network: Intervention Program to Promote Health among Women Aged 21-53 with an Intellectual and Developmental Disabilities

Catalog # 890-659-2021| other authors : Sharon Barak
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study aimed to evaluate the effectiveness of the "Mamanet - far beyond the network" program among women with mild ...

ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية

رقم النموذج : 890-125-2019
هذا البحث بدعم من صندوق شاليم. مؤخرًا، يُبذل جهد لدمج البالغين ذوي المحدودية الذهنية التطورية في المجتمع. التواصل مع أشخاص ذوي تطور نموذجي هو أحد المفاتيح لنجاح الدمج. في هذا ...

تقييم المرحلة الثانية من مشروع “الشرارة-نتسيتسوت” – (تنفيذ المبادرات على أرض الواقع) بعد عام من انتهاء التدريب

رقم النموذج: 890-672-2022
أُجريت هذه الدراسة بواسطة وحدة مكلول - بحث وتقييم، , صندوق شاليم. تم تطوير مبادرة "الشرارة" بهدف تدريب المبادرين والمبادرات من السلطات المحلية والإقليمية على تطوير مبادرات جديدة لتعزيز أنشطة ...

תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית

לומדת תראו אותי! הינה סביבת למידה מקוונת המיועדת לאנשים עם מוגבלות שכלית או מגבלה קוגניטיבית. זוהי סביבה אינטראקטיבית שמטרתה לארגן ידע בתחומי הטיפוח וההיגיינה ולהנגיש אותו באופן חווייתי. סביבת הלמידה ...

ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה

מק"ט 890-125-2019 | מחברים נוספים : בעז מ. בן דוד
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מחקר זה בדק את יכולת זיהוי רגשות בדיבור בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). המחקר כלל שני ניסויים שבחנו את יכולת זיהוי הרגשות ...

מציג 10 תוצאות מתוך 348