×
מציג 10 תוצאות מתוך 450

מדד התפוקה כחסם בתעסוקת אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בשוק קפיטליסטי

מק"ט 890-329-2020| בהנחיית : פרופ' נטע זיו
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. השתלבות תעסוקתית הינה אחד האתגרים הבולטים עבור אנשים עם מוגבלות בעולם המערבי ובישראל ועבור אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...

אודות מכלול – יחידת ההערכה והמחקר של קרן שלם

מכלול, יחידת ההערכה והמחקר של קרן שלם, הוקמה בינואר 2015 כחלק מהמאמצים לשפר את איכות השירות הניתן לאנשים עם מש"ה בקהילה, על ידי גופים, מסגרות וארגונים שונים הנתמכים על ידי ...

Classical Sunni Islam’s Regard of People with Non-Physical Disabilities

Catalog # 890-282-2020| Supervised by: Prof. Adam Silverstein
This work was supported by a grant from Shalem Fund The purpose of this study is to trace and analyze the history of non-physical disabilities throughout the Classical Sunni Islamic ...

“וחי אחיך עמך” יחס האסלאם הסוני הקלאסי לאנשים עם מוגבלויות לא-פיזיות

מק"ט 890-282-2021| בהנחיית : פרופ' אדם סילברסטיין
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר עוסק ביחס האסלאם הסוני הקלאסי לאנשים עם מוגבלויות לא-פיזיות, ובוחן את הכללתם בקהילה המסלמית, החברתית והדתית, ואת מידת ...

ويعيش أخوك معك “موقف الإسلام السني الكلاسيكي تجاه ذوي المحدوديات غير الجسدية

رقم النموذج: 2020-282-890
تم إجراء هذه الأطروحة (الدكتوراه) بمساعدة منحة دراسية من كيرن شاليم. الخلفية: تم العثور على العديد من العوامل الشخصية والبيئية، للتأثير على القدرة على الاندماج في السكان في المجتمع، عندما ...

Educational perceptions of school-principles, supervisors, and educational-leaders in regard of inclusion of adults with intellectual disability in educational programs as workers

Catalog # 890-59-2018
Integrating adults with special needs into society in general and into the education system in particular is a cultural and social challenge. In order for this challenge to be successfully ...

תפיסות חינוכיות של מנהלי בתי ספר, מפקחים ומובילי מדיניות חינוכית בנוגע לשילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית בעבודה במסגרות חינוכיות

מק"ט 890-59-2018
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. שילוב בוגרים עם צרכים מיוחדים בחברה בכללותה ובמערכת החינוך בפרט מהווה אתגר תרבותי וחברתי שעל מנת להצליח בו, יש להכיר לעומק את עמדות האנשים ...

תיקוף שאלון ה- “Mosh-Eat”לאיתור בעיות אכילה בקרב מבוגרים עם מגבלה שכלית התפתחותית

מק"ט 890-112-2018.1 | בהנחיית : פרופ' עינת גל
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. חוקרים מהחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה ובקריה האקדמית אונו, בשיתוף עם קרן שלם,  הקרן לפיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברשויות המקומיות, ובשיתוף ...

Reliability and validity of the “Mosh-Eat” Questionnaire for detecting Eating Problems among People with Intellectual Disabilities

Catalog # 890-112-2018.1 | Supervised by: Prof. Eynat Gal
This work was supported by a grant from Shalem Fund Researchers from the University of Haifa and Ono Academic College in collaboration and funding of “Keren Shalem”, initiated and developed ...

היבטים מעצימים בחוויית האימהות של נשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית או הנמכה קוגניטיבית

מק"ט 890-187-2019| בהנחיית : ד"ר כרמית נעה שפיגלמן
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. עבור נשים עם מוגבלות, ובפרט נשים עם מוגבלות שכלית- התפתחותית (מש"ה), הזכות להורות ואימהות מתערערות בשל תפיסות חברתיות שליליות. ...

מציג 10 תוצאות מתוך 450