×
מציג 10 תוצאות מתוך 451

השתתפות בפנאי של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בינונית המתגוררים בדיור בקהילה

מק"ט 890-283-2020| בהנחיית: פרופ' נעמי וינטראוב
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) משתתפים פחות בפעילויות פנאי בהשוואה לבני גילם עם ובלי מוגבלויות. המחקר הנוכחי בחן ...

Home versus Residential Care in Children with Severe and Profound Disability: Family Quality of Life and Caregiver’ Psychological Factors

Catalog # 890-115-2019| Other Authors: Kareem Nasser, Mitchell Schertz
This work was supported by a grant from Shalem Fund. This study compared Family Quality of Life (FQoL), emotional and health factors among parents raising children with severe and profound ...

הזדקנות המשפחה לצד אדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית בחברה החרדית בדיור ביתי ובדיור חוץ ביתי: צרכים מול משאבים מנקודת מבט אקולוגית

מק"ט 890-62-2018| מחברים נוספים: ד"ר אלון זמיר
מחקר זה נערך בסיוע קרן שלם. מטרת המחקר: לתאר ולנתח את חווית הזדקנות המשפחה החרדית לצד ועם אדם עם מש"ה בדיור ביתי ובדיור חוץ-ביתי מנקודת מבט אקולוגית. שיטה: מחקר איכותני ...

Aging Families with a child with Intellectual Disabilities in Ultra-Orthodox society in Home and Out-of-home Housing: Needs versus Resources from an Ecological point of view

Catalog # 890-62-2018| Other Author: Dr. Alon Zamir
This work was supported by Shalem Fund. Aim of the study: To describe and analyze the experience of the aging ultra-Orthodox family alongside and with a person with developmental intellectual ...

חיפוש עזרה וצמיחה אישית בקרב הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-284-2020| בהנחיית פרופ' שירלי ורנר
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. במוקדו של מחקר זה עומדים מאפייני חיפוש העזרה והקשרים בינם לבין צמיחה אישית בקרב הורים למתבגרים ולצעירים עם מוגבלות ...

Help-seeking and personal growth among parents of children with intellectual disability

Catalog # 890-284-2020| Supervised By: Prof. Shirli Werner
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study focuses the characteristics of help-seeking and the connections between them and personal growth among parents of adolescents and ...

Evaluation of the impact of the Shalem fund in courses (in the field of intellectual developmental disabilities) in academic institutions (between the years 2013-2020)

Catalog # 890-273-2020| other authors : Noga Chen
This study was carried out by Michlol- the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund In the last 8 years, the Shalem Fund has supported about 100 courses in ...

הערכת תמיכת קרן שלם בקורסים (בתחום המוגבלות השכלית) במוסדות האקדמיים (בין השנים 2013-2020)

מק"ט 890-273-2020| מחברים נוספים: נגה חן
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. ב- 8 השנים האחרונות, תמכה קרן שלם בכ- 100 קורסים בשרות מוסדות להשכלה גבוהה (אוניברסיטאות, מכללות, סמינרים) ובתחומי ...

סרטון תיעודי – ארוחה זה לא רק אוכל- מיזם חדשני לקידום חווית האכילה באמצעות טכנולוגיה מסייעת ואביזרי עזר בקרב אנשים עם מש”ה ומעניקי השירות

מק"ט 890-255-2020| מחברים נוספים: מיכל הירש וחוה שלר. בעריכת: שרון גנות
אכילה היא פעילות יומיומית בסיסית וקיומית, שאת כישוריה לומד כל אדם בשלבים מוקדמים בהתפתחותו. זוהי פעילות שמתקשרת בהנאה ולעיתים מערבת תקשורת וזמן משותף עם הסובבים אותנו. בקרב אוכלוסייה עם מש"ה ...

مدرسة منزلية أو داخلية: ما هو الإعداد الأمثل لأسرة تربي طفلًا يعاني من إعاقات عقلية شديدة أو عميقة؟

رقم النموذج: 2019-115-890
تم إجراء هذا البحث بمساعدة منحة من كيرن شاليم معظم الأطفال ذوي المحدودية الذهنية التطورية الصعبة والعميقة يتعالجون ببيوتهم وذلك وفق التوصيات الحالية للمختصين، ومع ذلك، فإن التحديات العاطفية، تواجه ...

מציג 10 תוצאות מתוך 451