×
מציג 10 תוצאות מתוך 451

הבדלים בשביעות הרצון ובמחויבות ארגונית, אפקטיבית והמשכית, של מדריכי מע”ש במגזרים: הציבורי והשלישי

מק"ט 540 | בהנחיית : ד"ר ענת פרוינד
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. בישראל קיימים, משנות השישים, מרכזי תעסוקה שיקומיים (מע"ש), שמהווים מסגרת תעסוקה מוגנת לאוכלוסייה בגיל העבודה (21+), הלוקה במוגבלות שכלית ...

חווית הפרידה עקב המעבר מבית המשפחה למסגרת חוץ ביתית

מק"ט 543 | מנחים : ד"ר מרים ברזון, ד"ר רונית ליכטנטריט
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר הייתה ללמוד על חווית המעבר מבית המשפחה למסגרת חוץ ביתית – מוסדית עבור אנשים עם מוגבלות שכלית ...

אינטראקציה אם-פעוט והתפתחות מיומנויות תקשורת ושפה אצל פעוטות עם תסמונת דאון

מק"ט 547 | מנחים : ד"ר ורדה רוזנטל, פרופ' פנינה קליין
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. במחקר זה נבדקה השאלה, האם שיפור האינטראקציה המוקדמת בין האם לפעוט הלוקה בתסמונת דאון ישפיע על רכישת מיומנויות התקשורת ...

התמודדותם של הורים עם ילדיהם הסובלים מפיגור שכלי במגזר הערבי

מק"ט 550 | מנחה : ד"ר ורד רייך
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר הנה לאפיין ולזהות את תפישת ההורים כלפי ילדם בעל מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) בניסיון לעזור להם למקד ...

מטפלים ומדריכים במסגרות דיור, תעסוקה מוגנת, ויום שהות ארוך לאנשים עם פיגור שכלי: תפיסות תפקיד ושביעות רצון מהעבודה

מק"ט 5 | מחברים נוספים: דליה מנדלר
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבותו של כוח האדם המטפל באנשים עם מוגבלות, לאיכות החיים. המטפלים והמדריכים המעניקים טיפול ישיר לאנשים אלה במסגרות יום ...

חקירת תפקידה של המציאות המדומה עבור בוגרים צעירים עם מגבלות

מק"ט 10 | מחברים נוספים: שירה ילון חיימוביץ
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. מבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ושיתוק מוחין, חווים הזדמנויות מועטות יחסית לעיסוק בפעילות פנאי עצמאיות. מטרת המחקר היתה לבדוק האם וכיצד תוכל מערכת ...

תרומת הניסיון וההתנסות לפרופיל תפקודי (לא אקדמי) בקרב תלמידים עם פיגור שכלי

מק"ט 524 | מנחים : ד"ר שירה ילון חיימוביץ, ד"ר שולה פרוש
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. בשנים האחרונות מתרחש בקהילייה השיקומית תהליך המתבטא במעבר מהתמקדות בהגדרת ליקוי אצל ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) להתמקדות ...

הבדלים בתפיסת העצמי, בתפקוד חברתי, בהשתתפות בעיסוקים ובקשר ביניהם בקרב מתבגרים עם פיגור בגיל 13-16 החיים בבית הוריהם לעומת אלו החיים במסגרת מעונית

מק"ט 525 | מנחים : פרופ ' דליה מררי, ד"ר שירה ילון חיימוביץ
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר הייתה בדיקת ההבדלים בתפיסת העצמי, בתפקוד החברתי, בהשתתפות בעיסוקים ובקשרים בניהם בקרב מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...

השפעת השתתפות בתוכנית התערבות המשלבת אספקטים של תיווך ותרחיש על מיומנויות התקשורת והשפה של ילדים עם תסמונת דאון

מק"ט 528 | מנחים : ד"ר ורדה רוזנטל, פרופ' פנינה קליין
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. לילדים עם תסמונת דאון קשת רחבה של בעיות בתחום הקוגניטיבי, המוטורי, הרגשי ועוד. אולם, הבעיה החמורה ביותר שלהם היא ...

להיות ביחד: עיסוקים משפחתיים בסביבת הסנוזלן

מק"ט 533 | מנחה : ד"ר דליה זק"ש
עבודת גמר זו לתואר שני נערכה בסיוע מקרן שלם. מטרת המחקר היא לחשוף את חווית העיסוק המשפחתי בסביבת הסנוזלן, לנתח כיצד סביבה זו מאפשרת קיומו של העיסוק המשפחתי, ולהבין את ...

מציג 10 תוצאות מתוך 451