×
מציג 10 תוצאות מתוך 51

“موهبة” الأشخاص ذوي الإعاقات العقلية في مجال الفنون المرئية – إمكانية التدريب الأكاديمي والمهني

2019-127-890 | المزيد من المؤلفين: كرن بركو
أجريت هذه الدراسة بمساعدة مؤسسة تشيلم. الغرض من هذه الدراسة هو فحص ظاهرة المواهب الفريدة بين المراهقين (CA = 16-21) من ذوي الإعاقات الذهنية في مجال الفنون البصرية. كان السؤال ...

יוצרי תת”ח (תקשורת תומכת חליפית)- ציור ויצירה עם העיניים- מיצירה אישית לפרויקט חברתי

יצירה דיגיטלית נגישה הנוצרת כולה או רובה בעזרת העיניים היא תחום חדש יחסית בתחום האמנות ובתחום התרפיה באמנויות שמקבל תאוצה ומתפתח כיום. מאמר זה מתמקד בתוכנת יצירה דיגיטלית בשם digitalpainters ...

סטודיו נגיש – חלום שמתגשם

הקמת סטודיו נגיש הוא חלום שכבר הרבה שנים נמצא בלבה של הכותבת - ענת פרידמן, תרפיסטית באמנות דיגיטלית. בתחילת השנה העברית החדשה תשפ"ג החל תהליך הגשמת חלום זה. הכותבת יצרה ...

סיפורי מיתולוגיה בשפה פשוטה

"מיתולוגיה בשפה פשוטה" הוא ספר שבו סיפורים מהמיתולוגיה היוונית שעברו עיבוד לשפה פשוטה אשר מותאמת לאנשים עם מוגבלות קוגניטיבית וקשיי שפה. בספר יש גם מבוא בשפה פשוטה על המיתולוגיה היוונית ...

המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)

מחברים נוספים : מעאלי עאסלה וצוות המחנכים בבית הספר
המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)- (גדול בחשיבה, קטן בהתאמה, גדול ביישום) מיועד לאוכלוסיית התלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. מטרת המודל הפדגוגי היא לתעל את העשייה החינוכית תוך מתן דגש על ...

התמודדות עם האתגר של מחסור במשאבים לפיתוח האוריינות בקרב בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית

למתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות ברמה קלה עד בינונית, ההישג של הבניית משמעות מוצלחת מקריאת טקסטים, מחייב יישום ושימוש מותאם באסטרטגיות למידה ומשאבים לפיתוח אוריינות. הבחירה הזהירה והיישום של משאבים ...

מהפכה בהשכלה הגבוהה – הערכת התרומה של מרכזי תמיכה רב-נכותיים במוסדות להשכלה גבוהה

מחברים נוספים : נעמי שרויאר, כרמית נעה שפיגלמן, שגית מור, ארלין קנטר, יעל רויטמן, הילה כהן
המחקר הנוכחי נערך במשך ארבע שנים (2018-2014 )במטרה להעריך את הצלחת המיזם "מהפכה בהשכלה הגבוהה", לבחון את ההתפתחות ואת השירותים של מרכזי התמיכה ולבסס באמצעות ראיות אמפיריות פרקטיקות מוצלחות העונות ...

למדתי כמה המוגבלות לא תמיד מגבילה – תובנות של סטודנטים המתמחים בחינוך מיוחד בקורס : מוגבלות שכלית התפתחותית

מחברים : גלית אגם בן ארצי
במסגרת שותפות של קרן שלם והמכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון - המבקשת להעמיק את הידע, ולחשוף את הסטודנטים המתכשרים להוראה, לאנש ים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, התקיים בשנת הלימודים תשע"ט ...

סטודנטים עם ובלי מוגבלות לספר לנו על חוויותיהם כסטודנטים

הקריה האקדמית אונו מציינת כמדי שנה את היום הבינלאומי לשוויון זכויות של אנשים עם מוגבלות. השנה הזמנו סטודנטים עם ובלי מוגבלות לספר לנו על חוויותיהם כסטודנטים. עם מוגבלות, בלי מוגבלות ...

מציג 10 תוצאות מתוך 51