"מיתולוגיה בשפה פשוטה" הוא ספר שבו סיפורים מהמיתולוגיה היוונית שעברו עיבוד לשפה פשוטה אשר מותאמת לאנשים עם מוגבלות קוגניטיבית וקשיי שפה. בספר יש גם מבוא בשפה פשוטה על המיתולוגיה היוונית ...
המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)- (גדול בחשיבה, קטן בהתאמה, גדול ביישום) מיועד לאוכלוסיית התלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. מטרת המודל הפדגוגי היא לתעל את העשייה החינוכית תוך מתן דגש על ...
למתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות ברמה קלה עד בינונית, ההישג של הבניית משמעות מוצלחת מקריאת טקסטים, מחייב יישום ושימוש מותאם באסטרטגיות למידה ומשאבים לפיתוח אוריינות. הבחירה הזהירה והיישום של משאבים ...
המחקר הנוכחי נערך במשך ארבע שנים (2018-2014 )במטרה להעריך את הצלחת המיזם "מהפכה בהשכלה הגבוהה", לבחון את ההתפתחות ואת השירותים של מרכזי התמיכה ולבסס באמצעות ראיות אמפיריות פרקטיקות מוצלחות העונות ...
במסגרת שותפות של קרן שלם והמכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון - המבקשת להעמיק את הידע, ולחשוף את הסטודנטים המתכשרים להוראה, לאנש ים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, התקיים בשנת הלימודים תשע"ט ...
הקריה האקדמית אונו מציינת כמדי שנה את היום הבינלאומי לשוויון זכויות של אנשים עם מוגבלות. השנה הזמנו סטודנטים עם ובלי מוגבלות לספר לנו על חוויותיהם כסטודנטים. עם מוגבלות, בלי מוגבלות ...
תוכנית "להיות סטודנט" מאפשרת לאנשים עם מוגבלות כניסה הדרגתית ללימודים, בסביבה תומכת ובליווי מקצועי מקיף התכנית מיועדת לאנשים עם מוגבלות אשר מעוניינים להשתלב בלימודים במוסדות לימוד אקדמיים אך אינם עומדים ...
בעשורים האחרונים עולה בהתמדה מספר הסטודנטים עם מוגבלויות הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה. לעומת זאת, מדיניות מערכת ההשכלה הגבוהה בנוגע לסטודנטים עם מוגבלויות כמעט שאינה נחקרת וגם לא זוכה לתהודה מחקרית ...
הקורס מאפשר לסטודנטים, הורים ומטפלים באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית להכיר באופן אישי את האדם שמאוחרי ההגדרה וכיצד ניתן לקדמו למיטב יכולתו על ידי גיוס כוחותיו ועוצמות משפחתו בדרך התמודדות ...