פריטים קשורים
הערכת מיזם זרקור
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
تقييم مبادرة “זרקור”
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר, הערכה ומדידה | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
Giftedness in a Population with Intellectual Disability in Visual Art – A Potential for Academic and Vocational Training
“מחוננות” באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית בתחום האמנות החזותית – פוטנציאל להכשרה אקדמית ותעסוקתית
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים קוגניטיביים | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מתבגרים | עמדות ותפיסות חברתיות | פנאי | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
מי ינגיש את המדרגות למגדל השן האקדמי: האם הדרישה לחומרי לימוד נגישים לסטודנטים עיוורים היא בקשה מוגזמת?
מתווה לתכנון תוכניות ממוקדות אדם לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרות חוץ ביתיות
“موهبة” الأشخاص ذوي الإعاقات العقلية في مجال الفنون المرئية – إمكانية التدريب الأكاديمي والمهني
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים קוגניטיביים | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מתבגרים | עמדות ותפיסות חברתיות | פנאי | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >