עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם.
המחקר מתמקד בפעילויות שבהן הקשר בין אנשים מפגרים המשתתפים בפעילויות פנאי יחד עם אנשים רגילים בני גילם הינו קשר של שווים. המחקר בדק האם מפגרים הפועלים בפעילות פנאי עם אנשים רגילים כשווים, שונים בדמוי העצמי שלהם ובהתנהגותם המסתגלת מאנשים מפגרים המשתתפים בפעילות פנאי עם אנשים מישפגרים בלבד. התוצאות לא הראו הבדלים בדימוי העצמי הכללי בין נחקרי שתי הקבוצות, המשולבים והלא משולבים. לא נמצא קשר בין שילוב לבין רמה גבוהה של התנהגות מסתגלת, לא נמצאו הבדלים בהתנהגות המסתגלת בין שתי הקבוצות המשולבים והלא משולבים.
דימוי עצמי והתנהגות מסתגלת אצל אנשים מפגרים המשתתפים בפעילות פנאי עם אנשים רגילים
פריטים קשורים
“הבה לי בנים ואם אין מתה אנוכי” הורות של זוגות חרדים עם מוגבלות בצל החוק המדינתי, ההלכה היהודית והנורמות החברתיות בקהילה החרדית
Give me children, or else I die” Parenthood of Haredi couples with disabilities in the shadow of state law, Jewish Halakha and social norms in the Haredi community
מחקר משווה: איזון בית-עבודה בקרב הורים לילדים עם מוגבלות (הפרעות נוירו- התפתחותיות) למול הורים לילדים ללא מוגבלות בגילאי 0-12
Comparative Study: Work-Life Balance Among Parents of Children with Disabilities (Neurodevelopmental Disorders) versus Parents of Children without Disabilities Aged 0-12.
מיניות, מוגבלות ומשפט: לקראת המשגה חדשה של זכויות מיניות לאנשים עם מוגבלויות
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי
להמשך קריאה >
Sexuality, disability, and the law: Towards a new conceptualization of disability-related sexual rights
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי
להמשך קריאה >
סקירה מידענית שימוש בייצוגים גרפיים בסביבות מקוונות לאנשים עם מוגבלות שכלית
תגיות לפריט זה: הנגשה קוגנטיבית | מדיה מקוונת ורשתות חברתיות | מחקר של קרן שלם | עמדות ותפיסות חברתיות
להמשך קריאה >
Risk factors and resilience for the quality of life of children with developmental delay from families of medium-low socioeconomic status
Examining Communicative Intentions in Children with Developmental Delay or Intellectual Disability: A Comparison with Typically Developing Peers Matched by Developmental or Chronological Age