ביולי 2018 אישרה הכנסת את תיקון מס’ 11 לחוק חינוך מיוחד, התשמ”ח– 1988 . תיקון זה הוא מרכיב מרכזי ברפורמה בחינוך המיוחד שהמשרד מקדם בשנים האחרונות, והוא מלווה בביקורת חריפה מטעם גורמים שונים. המסמך שלהלן נכתב לקראת דיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת בנושא “תיקון חוק החינוך המיוחד – מעקב ובדיקה אחר יישום הפיילוט”. יוצג בו התיקון לחוק ויובא מידע על יישומו הן במחוז הצפון . בשנת הלימודים הנוכחית, תש”ף ( 2019/20 ), והן לקראת החלתו המלאה של החוק בספטמבר 2020.
פריטים קשורים
ממצאי משוב להערכת סדנאות בנושא הכשרות המשפטית
תגיות לפריט זה: חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | סינגור עצמי | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
הקשר בין זרימות דם חריגות בעורק המוחי התיכון ובעורק הטבור בסוף ההריון להפרעה נוירו-התפתחותית עתידית
The association between abnormal Cerebroplacental ratio Index at term pregnancy with later Neurodevelopmental outcome
מיניות, מוגבלות ומשפט: לקראת המשגה חדשה של זכויות מיניות לאנשים עם מוגבלויות
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי
להמשך קריאה >
Sexuality, disability, and the law: Towards a new conceptualization of disability-related sexual rights
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי
להמשך קריאה >
Risk factors and resilience for the quality of life of children with developmental delay from families of medium-low socioeconomic status
Examining Communicative Intentions in Children with Developmental Delay or Intellectual Disability: A Comparison with Typically Developing Peers Matched by Developmental or Chronological Age
גורמי סיכון וחוסן לאיכות החיים של ילדים עם עיכוב התפתחותי ממשפחות ממעמד סוציו אקונומי בינוני נמוך