עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם.
העבודה מציגה תוצאותיו של ניסיון שילוב חלקי, של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות בבית ספר כללי. במטרה לבדוק את איכויות הקשר שנבנה בין התלמידים הרגילים ובין התלמידים עם הנכויות הקשות, ואת השפעות השילוב על התקדמות תלמידים אלה בתחומים החברתיים והלימודיים. החברתיים והלימודיים. הממצאים אינם חד משמעיים, אך הצביעו על כך שמעורבותם של ילדים עם נכויות התפתחותיות בבית ספר כללי משפיעה לחיוב על התפתחותם החברתית והלימודית. כמו כן נמצא כי ככל שהחשיפה של ילדים עם נכויות התפתחותיות לבני גילם בביה"ס הרגיל נמשכת זמן רב יותר, ההתקדמות בתחומים אלה משמעותית יותר.