דו"ח המסכם את הדיונים שקיימה וועדת מומחים בינלאומית שזומנה על ידי האגף לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית במשרד הרווחה והשירותים החברתיים, במטרה לדון בדיור בקהילה בישראל לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מהיבט בינלאומי משווה ולהמליץ על מדיניות רצויה בתחום זה.
פריטים קשורים
מיניות, מוגבלות ומשפט: לקראת המשגה חדשה של זכויות מיניות לאנשים עם מוגבלויות
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי
להמשך קריאה >
Sexuality, disability, and the law: Towards a new conceptualization of disability-related sexual rights
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי
להמשך קריאה >
واقع مشترك تحت التهديد: تجربة طاقم العمل والأفراد المسنين ذوي محدودية ذهنية في أيام جائحة الكورونا.
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: مركز مينرفا لدراسة جيل الشيخوخة-جامعة حيفا
|
המחבר: بروفيسور يعقوب بخنر, بروفيسور طوفا باند فينترشطين ودكتور الون زمير.
תגיות לפריט זה: איכות חיים | דיור בקהילה | חירום | מזדקנים | מטפלים וצוות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
دليل عملي للتعامل مع حالات الطوارئ لدى كبار السن ذوي المحدودية الذهنية والذين يعيشون في مساكن خارجية
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: مركز مينرفا لدراسة جيل الشيخوخة-جامعة حيفا
|
המחבר: بروفيسور يعقوب بخنر, بروفيسور طوفا باند فينترشطين ودكتور الون زمير.
תגיות לפריט זה: איכות חיים | דיור בקהילה | חירום | מזדקנים | מטפלים וצוות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
Shared reality under threat: the experience of staff members and aging people with developmental intellectual disability during the Corona days
תגיות לפריט זה: איכות חיים | דיור בקהילה | חירום | מזדקנים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
מדריך מעשי להתמודדות עם מצבי חירום עבור אנשים מזדקנים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בדיור חוץ ביתי
מציאות משותפת תחת איום: החוויה של אנשי צוות ואנשים מזדקנים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בימי קורונה
תגיות לפריט זה: איכות חיים | דיור בקהילה | חירום | מזדקנים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >