×

הערכת תרומתם של קורסים באקדמיה המשלבים את תחום המש”ה (נלמדו בשנה”ל תשע”ט)

מק"ט 234| מחברים נוספים : נגה חן
מחקר הערכה זה נעשה ע”י מכלול- הערכה ומחקר של קרן שלם.
בדו”ח הממצא הבא, מובאים ומוצגים ממצאי הערכת שביעות הרצון ובחינת השינוי בעמדות אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב סטודנטים לאחר יחם בקורסים בתחום ההובלות השכלית ההתפתחותית בבינ”ל. תשע”ט במסגרות אקדמיות שונות.
ניתוח מצאי שאלוני המשוב העלה ממצאים חיוביים. נראה כי מרבית הסטודנטים מוצאים חשיבות רבה מאוד ברמת קורסים בנושא זה וכן כי עיסוק בקורסים התחום המשווקים לעורר בהם עניין רב להמשיך ללמוד או לעסוק בתחום המש”ה. כמו כן, כחצי מהשביות, הביעו עות רצונות רבה מהקורסים בהם לקחו חלק. במקביל, דיווח המשיבים כי עמדותיהם כלפי מש”ה השתנו בעקבות שיתוף פעולה בקורס וכן כי הקורס מגיש את הרצון ותחושת המסוגלות לעבוד עם אדם זו.

 

 


פריטים קשורים