המחקר סוקר את ההתפתחות ההיסטורית של מסגרות חינוכיות לכבדי שמיעה בעולם בכלל ובארץ בפרט. כמו כן, תתואר תמונת המצב של מסגרות החינוכיות הקיימות כיום בישראל והחקיקה בנושאי זכויות חרשים וכבדי שמיעה בנוסף יתוארו האתגרים שחווים ההורים, מורים ותלמידים במסגרות שונות של חינוך חרשים וכבדי שמיעה.
מילות מפתח : כבדי שמיעה וחרשים, מסגרות חינוך כבדי שמיעה וחרשים, חקיקה וזכויות.
גרינבנק, א’, אגם בן ארצי, ג’ ובנג’ו, א’ (עורכות).(2024). סליל החיים – תחנות בחייהם של אנשים עם מוגבלות. הוצאת המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון.