המאמר בוחן את תפקיד מערכת החינוך במפגש עם הורים שהם אנשים עם מוגבלויות, דרך השפעתה על ארבעה מעגלים: התלמיד, ההורה, המשפחה המורחבת והרשויות. המערכת מספקת תמיכה וסיוע (למשל אוזן קשבת להורים, עזרה לתלמידים), אך לעתים גם עלולה לפגוע כשהיא מנצלת את חולשת ההורים, מתקשה באיתור או מעורבת מדי. המחקר חושף שלמרות תפקידה המשמעותי של המערכת, חסרה מדיניות מסודרת והכרה בצרכים הייחודיים של הורים עם מוגבלויות, כמו גם הצוותים החינוכיים.
מילות מפתח : הורים עם מוגבלות, המודל האקולוגי, חינוך ומוגבלות
המאמר פורסם בכתב העת : חוקרים@חינוך מיוחד מכללת לוינסקי לחינוך, גיליון מספר 1>>