עבודת גמר זו לתואר שני נערכה בסיוע מקרן שלם.
מטרת המחקר היא לחשוף את חווית העיסוק המשפחתי בסביבת הסנוזלן, לנתח כיצד סביבה זו מאפשרת קיומו של העיסוק המשפחתי, ולהבין את המשמעות של פעילות זו עבור הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) קשה ועמוקה החיים במוסדות. סביבת הסנוזלן מכילה מכשור המספק גרייה תחושתית מגוונת האמורה להגביר רגיעה, הנאה ולעודד תקשורת ואינטראקציה. ממצא מרכזי הוא החשיבות שמייחסים ההורים להשתתפות ילדיהם החיים במוסד. הכללתם בסביבת הסנוזלן מאפשרת תחושת המשפחה כשלמה, מעודדת קרבה משפחתית ומבטיחה את המשכיות הקשר עמם בעתיד, עם ההורים ועם האחים והאחיות המייצגים את הדור הבא האחראי להם.