מחקר הערכה זה נעשה ע”י מכלול- יח’ הערכה ומחקר של קרן שלם.
החקיקה בנושא זכויות אנשים עם מוגבלויות, כמו גם מניעת אפליה בארה”ב (ADA ו-WIIA) ובבריטניה (DDA), הפכה את הקהילה העסקית למודעת יותר לצרכנים עם מוגבלות ולעלייה בהיקפם. כמו כן, פעולות החקיקה יצרניות פתיחות רבה יותר במדינות אלו. הנגשת מבנים ואמצעי תקשורת לאנשים עם מוגבלות, המאפשרים לאוכלוסיה זו להשיג ולהיות חלק מתרבות הצריכה במדינה, בדומה לכלל החברה.
מטרת סקירת ספרות המחקר הייתה להבין ולהביא דוגמאות לאופן השימוש בהרחב יותר בייצוגים של אנשים עם מוגבלויות בפרסום במדיות השונות עשויות לתרום לשינוי עמדות ציבוריות כלפי אנשים עם מוגבלויות, הסרת ושילוב של אנשים עם חסמים מוגבלים.
סייעה בייעוץ – רוני לטשובר ריזנברג, החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, הקריה האקדמית אונו.