לומדת תראו אותי! הינה סביבת למידה מקוונת המיועדת לאנשים עם מוגבלות שכלית או מגבלה קוגניטיבית. זוהי סביבה אינטראקטיבית שמטרתה לארגן ידע בתחומי הטיפוח וההיגיינה ולהנגיש אותו באופן חווייתי.
סביבת הלמידה מכילה פעילויות משחק אינטראקטיביות, הדורשות השתתפות פעילה והפעלת שיקול דעת על פי הנושא הנלמד. השימוש בסביבה יכול להיעשות על ידי מקבלי השירות באופן עצמאי או בליווי הצוותים במסגרות או בני משפחה.
פריטים קשורים
הקשר בין סטיגמה ואמון במוסדות המדינה לצריכת שירותים בקרב הורים ערבים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
Relationship between stigma and trust in institutions and consumption of services among Arab parents of children with intellectual disabilities
نتائج ردود الفعل لتقييم ورشات بموضوع التأهيل القانوني
תגיות לפריט זה: חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
تصورات المهنيين لاحتياجات الأشخاص ذوي المحدوديات الذهنية التطورية الذين يواجهون فقدان شخص قريب
Findings from the Feedback Evaluation of Workshops on Legal Competency
תאריך: 29/09/2024
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
Findings from a Preliminary Survey among Bridal Counselors and Balaniot for the Initiative “Developing Tailored Guidance for Women with Intellectual or Developmental Disabilities, or Women with Cognitive Disabilities, Who Are Approaching Marriage”
תאריך: 29/09/2024
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | מיניות, זוגיות והורות | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >